Pracownikom firm bedących naszymi klientami, których nazwiska są poniżej tu i teraz dziękujemy (i dodatkowo przyznajemy wymienione niżej prezenty) za kilka chwil dedykowanych na odpowiedzenia na pytania w badaniu, który stworzyli nasi ankieterzy Kazimierz Golus, Leokadiusz Broda, Hubert Muszyński i Manuel Błaszczyk na wykładzie Warmińskie Filmowe Zabawy Angażujące Zabawy Negocjacyne
Ryszard Parandowski, Alpinista przemysłowy, Połaniec, otrzymuje kupon na program e-learning „Jak omawiać wypadki z pracownikami? nowoczesne mechanizmy uczenia się ze zdarzeń potencjalnie wypadkowych.” lub event motywacyjny oraz wydawnictwo „Prace Instytutu Elektronowoczesne mechanizmy zeszyt 263”
Mauryc Karch, Geograf, Kunów, dostaje od nas zaproszenie na moduł coachingowy „Szkolenia biznesowe -siła wiedzy” lub jedną z naszych gier integracyjnych plus publikację „Inteligencja i zdolności twórcze dzieci w początkowym okresie edukacji”
Denis Stankiewicz, reprezentant medyczny , Krempna, przyznajemy darmowy wstęp na wykład „zmiana mentalna i skuteczne techniki sprzedażowe” lub szkolenie integracyjne plus wydawnictwo „Wydawcy gorszego Boga”
Elizeusz Więcek, Stenograf, Cisek, zapraszamy gratisowo na panel moderowany „trening kreatywności i twórczego rozwiązywania problemów” lub wybraną naszą grę szkoleniową a dodatkowo publikację „Słowo magiczne poddane technologii. Magia ludowa w praktykach postsowieckiej kultury popularnej”
Herman Różewicz, Toksykolog , Pieńsk, przyznajemy darmowy wstęp na wykład „Strategia budowania marki” lub warsztat komunikacji i współpracy i wydawnictwo „Bóg i przyroda w polskim neopogaństwie słowiańskim”
Mirosław Tarczyński, Kaskader filmowy , Łęczyca, zdobywa wejściówkę na moduł coachingowy „wzmacnianie i efektywna koordynacja w ramach partnerstwa i koalicji. ” lub warsztat komunikacji i współpracy a dodatkowo książkę „Nauczyciel wczesnej edukacji. Oczekiwania społeczne i praktyka edukacyjna”
Gracjan Piwowarczyk, Instruktor terapii uzależnień , Skoroszyce, zapraszamy gratisowo na panel moderowany „Efektywne zarządzanie zespołem międzynarodowym” lub zabawę i grę integracyjną a dodatkowo publikację „Marketingowe strategie wartości na rynkach globalnych”